Sunday 29 December 2013

اخبار سیاست در جهان



  • سیاسی
    عدالت و دادگری، جز در پرتو امنیت، مجال جلوه گری نمی یابد؛ كه كلام نغز و موهبت های الهی را در دو سنت، "امنیت"و"سلامت" متبلور می بینند.
    توسعه پویا و بالنده و پایدار در بستر امنیت تحقق می یابد و امنیت خود حاصل تلاش‌های مستمر است.

    شرکت آلمان در عملیات جمگی در افغانستان هزینه 11 میلیارد یورو داشت

    برچسب‌ها: سیاسی, خبرها
    28.12.2013, 16:52
    نظامیان آلمانی در افغانستان - EPA
    ...
    بیست و هشتم دسامبر 2013 - شنبه 7 دی 1392
    رو
    شرکت آلمان در ماموریت نیروی بین المللی کمک امنیتی در افغانستان / ISAF / هزینه 11 میلیارد یورو داشت. امروز نسخه ای آنلاین روزنامه آلمانی "راینیشه پست " با استناد به آمارهای مختلف این مطلب را گزارش داد.

    خروج تدریجی نیروهای آلمانی از افغانستان حدود دو سال پیش آغاز شد. در آن زمان 5350 سرباز ارتش آلمان در این کشور بودند. در حال حاضر در آنجا حدود 3100 آلمانی خدمت می کنند. در طول اقامت ارتش آلمان در این کشور 54 سرباز آلمانی کشته شدند .
    باخزر آشنا شويد
    کشورهای دریای خزر در سال 2014 صید صنعتی ماهیان خاویاری را متوقف می کنند
    برچسب‌ها: اخبار و مقالات روسیه, اخبار و مقالات روسیه, خبرها, اخبار و مقالات جهان, اخبار و مقالات جهان, اقتصادی
    27.12.2013, 15:
    کشورهای دریای خزر - رو...
    بیست و هفتم دسامبر 2013 - جمعه ششم دی 1392 - رادیو فارسی صدای روسیه - مسکو
    کشورهای خزر ساحلی - روسیه، ایران ، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان - در سال 2014 صید صنعتی ماهیان خاویاری را متوقف خواهند کرد. به گزارش اداره کنترل صید ماهی روسیه، توافق در مورد این موضوع در جلسه کمیسیون منابع زیستی آبی دریای خزر حاصل شد که با حضورهئیت های نمایندگان همه پنج کشور برگزار شد. هیئت نمایندگان شامل نمایندگان نهادهای مدیریت صید ماهی، وزارت منابع طبیعی و امور خارجه این کشورها بود. به گزارش اداره کنترل صید ماهی روسیه، این تصمیم برای اولین بار گرفته شد. این تصمیم، گام مهمی در جهت اجرای توافق نامه توقف صید ماهیان خاویاری در دریای خزر است. روسیه در سال های اخیر خواستار همان امر بود. اداره تاکید کرد که این تصمیم شاید اعتبار پنج سال داشته باشد. روسیه صید صنعتی ماهیان خاویاری را در سال 2002 متوقف کرد. فقط صید کوچک برای اهداف علمی مجاز است .

    No comments:

    Post a Comment