Saturday 12 January 2013

حامد کرزی وعده داد که در سال 2014 استعفا خواهد داد

Photo: ‎رئیس جمهور افغانستان حامد کرزی وعده داد که در سال 2014 استعفا خواهد داد 
اخبار, در جهان, سياست, اسيا 
12.01.2013, 13:26 
عکس: EPA 
حامد کرزی رئیس جمهور افغانستان در روز جمعه در واشنگتن اعلام داشت که در ختم دوره دوم ریاست جمهوری خود در سال 2014 استعفا خواهد داد. او همچنان اعلام داشت که به جانشین خود بعد از برگزاری انتخابات ازاد در افغانستان امکان احراز مقام ریاست جمهوری را فراهم خواهد ساخت. در این باره اژانس فرانس پرس خبر داد. کرزی در کنفرانس مطبوعاتی در ختم ملاقات با رئیس جمهور بارک اوباما خاطرنشان ساخت که دستاورد عمده خود را در مقام ریاست جمهوری این امر خواهد دانست که ملت افغان خواهد توانست برای خود رئیس جمهور در جریان انتخابات ازاد و خوب سازماندهی شده انتخاب نماید.
 فرانس پرس تذکر داده که کرزی به صفت رئیس جمهور در انتخابات سال 2004 و 2009 انتخاب شده بود. در زمینه اختلافات جاری با جنبش طالبان این انتخابات را تعداد زیاد موارد جعل کاری تحت الشعاع قرار داده بود.‎
رئیس جمهور افغانستان حامد کرزی وعده داد که در سال 2014 استعفا خواهد داد
اخبار, در جهان, سياست, اسيا
12.01.2013, 13:26
عکس: EPA

 حامد کرزی رئیس جمهور افغانستان در روز جمعه در واشنگتن اعلام داشت که در ختم دوره دوم ریاست جمهوری خود در سال ...2014 استعفا خواهد داد. او همچنان اعلام داشت که به جانشین خود بعد از برگزاری انتخابات ازاد در افغانستان امکان احراز مقام ریاست جمهوری را فراهم خواهد ساخت. در این باره اژانس فرانس پرس خبر داد. کرزی در کنفرانس مطبوعاتی در ختم ملاقات با رئیس جمهور بارک اوباما خاطرنشان ساخت که دستاورد عمده خود را در مقام ریاست جمهوری این امر خواهد دانست که ملت افغان خواهد توانست برای خود رئیس جمهور در جریان انتخابات ازاد و خوب سازماندهی شده انتخاب نماید.
فرانس پرس تذکر داده که کرزی به صفت رئیس جمهور در انتخابات سال 2004 و 2009 انتخاب شده بود. در زمینه اختلافات جاری با جنبش طالبان این انتخابات را تعداد زیاد موارد جعل کاری تحت الشعاع قرار داده بود.

No comments:

Post a Comment