Sunday 28 October 2012

پیام جبهه ملی افغانستان به مناسبت شهادت

پیام جبهه ملی افغانستان به مناسبت شهادت هموطنان عزیز در حمله‌ی تروریستی طالبان به ولایت فاریاب
جمعه, 26 اكتبر 2012 12:38
مدیر


خانواده‌ی شهدا و مجروحان حادثه‌ی تروریستی امروز فاریاب! تسلیت و غم شریکی واژه‌ی کوچکی است که نمی تواند سنگینی غم از دست دادن عزیزان و مجروحان شما را کاهش دهد، اما این غم بزرگ تنها غم شما نه بلکه ما هم از اثر این حادثه‌ی تروریستی که توسط سفاکان قرن و بی باور به همه ارزش‌های والای انسانی و اسلامی (طالبان) صورت گرفته است، در عزا نشسته ایم.جبهه ملی افغانستان ضمن تقبیح کردن این حادثه‌ی تروریستی، برای شهدای به خون خفته‌ی این حادثه فردوس برین و برای مجروهان سلامتی عاجل تمنا دارد.
تروریستان بی ایمان به ارزش‌های اسلامی و انسانی، با حمله نمودن به نمازگزاران عید سعید قربان، ده‌ها تن از عزیزان مارا شهید و زخمی ساختند. این حمله‌ی بی رحمانه و بزدلانه یک بار دیگر چهره‌ی شیطانی و هیولایی این گروه تشنه به خون مردم ما را برملا ساخته و نشان داد که روند صلح یک جانبه‌ی حکومت و برادر خوانی این گروه توسط رییس جمهور و دیگر همفکرانش، تمسخر به خون سرخ شهدای ملت مجاهد ماست.
حملات بی رحمانه‌ی طالبان و دیگر تروریستان همکارشان به مساجد، روزهای مذهبی و جشن‌های خوشی مردم ما، نشان می‌دهد که این گروه هیچ باور و ایمان به ارزش‌های اسلام و انسانیت نداشته و مهر دشمنی با مردم ما را بر ذهن گندیده‌ی خود حک کرده اند.
ما از ملت شریف و آزاده‌ی خود تقاضا داریم که فریب دشمان خود و سرزمین شان را نخورده و همه یک پارچه در برابر این گروه بدوی و غیر اسلامی، متحد شوند تا ریشه ی ترور و اختناق از سرزمین مان پاک شود.
جبهه‌ ملی افغانستان، با توجه به اعمال ددمنشانه‌ی گروه طالبان یک بار دیگر به دولت افغانستان هشدار می‌دهد که از تذرع و برادر خوانی دشمنان افغانستان دشت کشیده و باتوجه به مسئولیت قانونی اش که دفاع از جان و مال مردم است، به درستی عمل نموده و صبر مردم را بیشتر از این به آزمایش نگیرد.
احمد ضیا مسعود رییس جبهه ملی افغانستان    

No comments:

Post a Comment