Wednesday 28 August 2013

اخبار سیاست درجهان

از سایر رسانه ها:/موجی از حملات خشونتبار در سراسر افغانستانسفر حامدکرزی به پاکستان دستاورد ها و نتایج!؟/احتمال حمله بر سوریه/تا هنوز در مورد مداخلهء بریتانیا در سوریه، تصمیم گرفته نشده است/ملل متحد و اجماع شورای امنیت درباره سوریه/متن توافقنامه اتحاد انتخاباتی به دسترس نامزدان احتمالی قرار گرفت در حالیکه یک تیم بازرسان اسلحهء کیمیاوی سازمان ملل متحد روز دوشنبه ساحهء را در سوریه بررسی خواهد کرد که گفته می شود در آن از اسلحهء کیمیاوی استفاده شده....
  • محاکمهء حسن مبارک و رهبران اخوان المسلمین به تعویق افتاد
  •  
    رسانه ها: پاکستان دفتر طالبان را از قطر به کشور دیگری انتقال میدهد افغانستان, پاکستان, اخبار, سياست
    28.08.2013, 10:55
    تصوير: EPA
    به گزارش رسانه های پاکستان، پاکستان قصد دارد طالبان را متقاعد کند تا دفتر خود را به کشور دیگر انتقال دهند. دولت... پاکستان معتقد است، که این اقدام باعث از سرگیری زود هنگام مذاکرات بین دولت افغانستان و امریکا می گردد. تصمیم احتمال تاسیس مجدد دفتر طالبان در کشوری منطقه پیش از سفر حامد کرزی رئیس جمهور افغانستان به پاکستان و دیدار وی با نواز شریف صدراعظم پاکستان و فرماندهان نظامی این کشور اتخاذ شد.

    براساس گزارش روز چهارشنبه روزنامه "اکسپرس تربیون" چاپ پاکستان، اسلام آباد به دولت افغانستان وعده است که تمام تلاش خود را برای از سرگیری مذاکرات مستقیم طالبان با دولت افغانستان به کار می گیرد.
    See
     
     
    احضارات درجه یک اردوی عربستان سعودی
    شرق نزديک, جنگ در سوریه, اخبار, سياست
    28.08.2013, 23:12
    © Коллаж: «Голос России»
    اردوی عربستان سعودی پس از اظهارات غرب در باره حمله به سوریه به حال آماده باش فوق‌العاده درآمد. رسانه های عربی گزارش دادن...د که مرکز فقوماندانی اردوی عربستان به تمام واحدهای نظامی دستور داد که گزارش های خود را در مورد وضعیت آمادگی جنگی به طور مداوم ارسال کنند.
    این خبر در زمانی منتشر شد که ایالات متحده با بهانه اتهامات به استفاده از سلاح های کیمیایی علیه دمشق اعلام کرد که قصد دارد روز پنج شنبه سوریه را مورد حمله راکتی قرار دهد
    کارشناسان سازمان ملل متحد : گاز عصبی سارین توسط شبه نظامیان اپوزیسیون استفاده شد برچسب‌ها: اخبار سوریه, جهان, جهان, سیاسی, خبرها, پرخواننده ترین ها
    28.08.2013, 13:32
    EPA
    رو
    به گزارش پورتال خبری "سوریه العین"، شهادت شهود و مجروحین در غوطه... شرقی در نزدیکی دمشق نشان می دهند "که گاز عصبی سارین توسط شبه نظانیان اپوزیسیون استفاده شد". امروز کارلا دل پونته، عضو کمیسیون تحقیقات نقض حقوق بشر در سوریه به تلویزیون سوئیس این مطبی را گزارش داده است.

    دل پونته اعلام کرد: "کمیسیون بازرسان هنوز هیچ اثباتی استفاده از سلاح های شیمیایی توسط ارتش دولت را پیدا نکرده است". به گفته وی، تحقیقات همچنان ادامه دارد.
     
     
    مقامات ارشد ایالات متحده آمریکا برای اولین بار از زمان انقلاب اسلامی به ایران سفر خواهند کرد
    برچسب‌ها: سیاسی, ایران, خبرها, پرخواننده ترین ها, ایران
    26.08.2013, 16:46
    بیست و ششم اوت - دوشنبه چهارم سنبله/ شهریور 1392 - رادیو صدای روسیه فارسی...
    سایت خبری ایرانی tabnak.ir گزارش می دهد: "معاون دبیر کل در امور سیاسی سازمان ملل متحد برای انجام مذاکرات با مقامات ایرانی به این کشور سفر کرد".

    با توجه به اطلاعات موجود، جفری فلتمن، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد برای بحث در مورد مسائل مربوط به "نقشه راه های" حل و فصل بحران سوریه با جواد محمد ظریف، وزیر امور خارجه به تهران عازم شد.
    منبع ایرانی می گوید که جفری فلتمن دیپلمات ارشد ایالات متحده است که بعد از انقلاب اسلامی به ایران عازم می شود. او در سال های 2004 - 2008 سفیر آمریکا در لبنان بود.
    See More

    No comments:

    Post a Comment